GERUSTSTELLENDVOORJOU®

Goed dat je de tijd neemt om dit te lezen, want we vinden het echt heel belangrijk dat je weet dat we blij zijn met jou als klant. En daarvoor doen we veel en gaan we ver:

pratende mensen icoon

Écht persoonlijke aandacht

Simpel gezegd: we zijn er om jou te helpen de beste keuze te maken. Bij ons werken deskundige mensen, waaronder zelfs een echte styliste (Katja) en een trendwachter in opleiding (Sabine). Zij beantwoorden graag je vragen, via email, telefoon, chat, face to face, whatsapp, facebook en morse code.

Klinkt leuk? Het is nog echt waar ook! Lees onze reviews maar eens.

kleurwaaier icoon

Gratis kleurstalen

Zeker doen hoor! Om de juiste keuze te maken, want kleuren wijken af van het scherm. Probeer het aantal stalen te beperken tot een stuk of 5, meer mag best hoor (maar je maakt het jezelf er niet makkelijker op ;-)).

Bestel je ze voor 17 uur, dan gaan ze nog dezelfde dag op de post. Zo kan je thuis goed voelen en kijken of de kleur de juiste is. De staaltjes zijn voor jou. Om te houden. Dus test ze gelijk met ketchup, bleekmiddel, kraan- of regenwater…

uithangbordje open

Praktische showroom

Zitten, voelen en zien. In onze praktische showroom nemen we uitgebreid de tijd en adviseren we je, gewoon zodat je de beste keuze kunt maken. Eventueel kan je direct bestellen.

We werken wel op afspraak (kunnen we eerst een beetje opruimen..;-)

stoel met afmetingen icoon

Uitgebreide ordercontrole

Je bestelt niet elke dag, maar wij zien wel elke dag veel orders en die kijken we allemaal stuk voor stuk na. En we kunnen met onze ervaring de ‘gekke’ dingen er zo uit halen. Misschien dat we je wel eens een overbodige vraag stellen, maar beter 1 vraag te veel dan te weinig toch? Wel zo geruststellend voor je.

stapel muntjes icoon

Eerlijke prijzen

Nette prijzen passend bij iedere kwaliteit product. Wij staan voor onze kwaliteit, vakmanschap, zorgvuldige afwerking en echte aandacht voor jouw ontworpen product…

auto icoon

Gegarandeerde levertijden

We geven na ontvangst en controle van je bestelling een verwachte leverdatum op. Deze halen we echt bijna altijd hoor. Halen we deze niet, bijvoorbeeld omdat de stof niet voorradig is, dan melden we dat.

Vergeten we dat? Dan balen we als een stekker en proberen we het een beetje te verzachten. Met een kleine kortingspleister op je wonden, die kun je gebruiken bij je volgende aankoop.

checkmark icoon

Niet goed, dan maken we het goed

Mensen maken fouten. Wij en jij. Is iets onze fout, dan maken we het goed, uiteraard op onze kosten. Is het jouw fout, dan denken we met je mee of we het op een slimme manier kunnen oplossen, met zo min mogelijk kosten voor jou.

Natuurlijk proberen we dit te voorkomen door vooraf je bestelling goed te controleren op ‘gekke’ dingen. Dan nemen we namelijk al contact met je op voordat we aan de slag gaan. Beter voorkomen, dan genezen ;-)

geld icoon

(Echt) niet goed, geld terug

We maken je producten helemaal op maat voor jou. Dit betekent dat we wettelijk niet verplicht zijn je product terug te nemen. Maar als we echt iets heel lelijks hebben geleverd, iets dat we zelf bij de voor- of nacontrole ook niet hebben gezien en wat niet te corrigeren is… Dan mag je kiezen. Of we maken het opnieuw of je krijgt je geld terug.

Let op: als je de uiteindelijke kleur je tegenvalt en je bent zo eigenwijs geweest om vooraf geen gratis kleurstalen op te vragen (we hebben het nog zó gezegd) dan kunnen we uiteraard wel nieuwe hoezen voor je maken, maar krijg je wel gewoon een factuur.

83 dagen icoon

83 dagen vulling omruil garantie

We vinden het belangrijk dat je blij bent met je nieuwe kussens. Deze kunnen in het begin vrij stug aanvoelen. Het duurt bij dagelijks gebruik ongeveer een maand voordat je kussens lekker ingezeten zijn.

Als je binnen 83 dagen toch vindt dat de vulling niet bij je past, kan je eenmalig de vulling omruilen voor een ander type vulling. Je betaalt dan, naast een eventueel meerprijs voor de vulling, alleen de vervoerskosten. Kies je een goedkopere vulling, dan betaal je alleen de vervoerskosten. Je hoeft niet te haasten, je kan er 83 nachtjes over slapen.

open rits icoon

Levenslange garantie op ritsen en stiknaden

Dus naast onze standaard garantie op de stoffen (5 jaar sunbrella en sunproof, hieronder vallen de cartenza, copacobana en southend) geven wij je ook garantie op stiknaden en een kapotte rits. LEVENSLANG! Het eerste jaar zijn alle kosten van herstel volledig voor ons.

Mocht je na jaren alsnog een stiknaad of rits hebben die kapot gaat, dat herstellen we gratis voor je. Het enige dat je dan hoeft te betalen zijn de verzendkosten van je hoes. Dus als je lekker een ander kleurtje hoezen wilt, zul je bij je partner met een ander smoesje aan moeten komen dan een kapotte rits…;-)